Femeia falsă
Robert Spencer
Marii manageri de fonduri precum BlackRock îmbrățișează cu toții această ”ortodoxie” ESG în modul în care exercită presiune asupra echipelor și consiliilor de conducere corporative de vârf și determină, în multe cazuri, compensarea executivului și bonusurile și cine este reales sau numit din nou în consilii. Ei pot face lucrurile foarte dificile dacă nu respectați agendele lor.
În sfârșit, știm de ce lumea corporatistă s-a îndrăgostit de așa zisa ”femeie” Dylan Mulvaney. După cum am observat joi, tipul pare să fie peste tot deodată și pare puțin probabil ca giganții corporatiști să fie dintr-o dată atât de atrași de farmecul și inteligența lui Dylan, încât să se întreacă spontan toți deodată pentru a-l face imaginea lor de marcă. Dar acum știm de ce există acest imperativ brusc de a face din acest om inimioara Americii: corporațiile sunt, de fapt, forțate să-l prezinte.
(Traducere Rweet: Dylan Mulvaney a devenit noul ambasador al mărcii Bud Light.
Marca de bere a creat chiar o ediție specială de cutii cu Dylan Mulvaney, celebrându-i cele 365 de zile de viață ca femeie.
(Asta nu e o glumă de 1 Aprilie, chiar e pe bune))
New York Post a relatat vineri că executivii de la companii precum Nike, Anheuser-Busch și Kate Spade, ale căror mărci l-au transformat controversatul influencer trans Dylan Mulvaney în „Fata!” de astăzi, nu sunt doar simple ”semnalizări ale virtuții” de a fi ”aliați” ai persoanelor trans. De fapt, ei plătesc echivalentul modern al taxei de protecție a mafiei, încercând să țină presiunile vigilantiștilor woke departe de afacerile lor: îl angajează pe Dylan și adoptă alte manifestări woke „pentru că trebuie să o facă – sau dacă nu o fac, riscă să nu treacă testul unui scor de credit social extrem de important, care le-ar putea fie ridica, fie distruge afacerile.”Dacă aceste companii nu impun campanii publicitare woke asupra noastră, acest lucru ar afecta scorul lor Corporate Equality Index (CEI), ceea ce ar putea fi dezastruos pentru afacere.”
Supravegherea corporațiilor și înregistrarea scorului lor CEI se realizează de către Campania pentru Drepturile Omului – Human Rights Campaign (HRC), pe care New York Post o descrie drept „cel mai mare grup de lobby politic LGBTQ+ din lume”, menționând că a primit „milioane” de la fundația de stânga progresistă Fundația pentru o Societate Deschisă a lui George Soros. Human Rights Campaign oferă corporațiilor puncte când sunt prietenoase cu homosexualii și le scade dacă îndrăznesc să nu respecte linia woke. Face acest lucru pe baza „criteriilor de evaluare”, care acordă până la 100 de puncte pentru caracteristici de la locul de muncă precum „un cod vestimentar neutru din punct de vedere al genului” și „formulare de colectare a datelor” care conțin „întrebări opționale privind orientarea sexuală și identitatea de gen”.
Principalele categorii CEI includ „Protecția forței de muncă”, „Beneficii incluzive”, „Sprijinirea unei culturi incluzive”, „Responsabilitate socială corporativă” și „Cetățenie responsabilă”. Potrivit New York Post, „afacerile care obțin maximul de 100 de puncte în total câștigă râvnitul titlu „Cel mai bun loc de muncă pentru egalitatea LGBTQ”. Giganții corporativi s-au aliniat cu entuziasm: „Cincisprezece dintre primele 20 de companii clasate pe Fortune au primit evaluări de 100% anul trecut, conform datelor HRC. „Nu sunt doar corporațiile de top: Peste 840 de companii din SUA au obținut scoruri CEI ridicate, conform ultimului raport”.
Human Rights Campaign nu oferă unei companii șansa de a se opune politicos la agenda LGBTQ: o modalitate sigură de a obține un scor CEI scăzut este, de exemplu, să nu utilizeze un „program de diversitate a furnizorilor cu efort demonstrat de a include furnizori certificați LGBTQ+”.
Respectarea este strict aplicată. Potrivit comentatorului politic James Lindsay, HRC „trimite reprezentanți la corporații în fiecare an, spunându-le ce fel de lucruri trebuie să facă vizibile la companie. Le predau o listă de cereri și, dacă acele companii nu le respectă, există amenințarea că nu își vor putea păstra scorul CEI.” Entități precum HRC emit amenințări pentru că amenințările funcționează, așa cum putem vedea din omniprezența lui Dylan Mulvaney.
CEI nu reprezintă nici măcar o fracțiune din toată presiunea woke asupra corporațiilor în zilele noastre. (…) – integral pe reactionarii.
Traducere de la pjmedia.com
Pentru o presă independentă, fără cenzură, sprijiniți-ne cu o donație. Vă mulțumim!
MAGAZIN CRITIC – ziar online cultural, conservator. Nihil Sine Deo