Alexandru Ciciu: Fundamentele vânzării de abonamente
Ce probleme rezolvă această carte?
Incapacitatea de a-ți realiza şi depăși targetul lunar, nemulțumirea față de veniturile lunare, teama de concediere, dezorientarea şi neîncrederea în tine, lipsa unui mentor care să te învețe să vinzi, indisponibilitatea colegilor cu experiență de a te învăța să vinzi, presiunea de a-ți face targetul încă din primele luni de la angajare, frustrarea resimțită în prezența colegilor care performează, tentația de a demisiona, crezând că nu ești capabil să vinzi,și tensiunile dintre manageri şi angajații care nu performează sunt câteva din problemele agenților de vânzări cu rezultate slabe, pe care această carte le poate rezolva.
Lângă cele enumerate mai sus, adaug competitivitatea crescută în toate domeniile, asta însemnând o uniformizare a prețurilor şi a calității oferite de principalii concurenți dintr-un anumit domeniu. Asta face ca vânzarea să nu mai depindă de preț, sau doar de preț.
Vremurile când vindeai ușor, pentru că aveai cel mai bun produs şi cel mai bun preț, au apus. În prezent, companiile importante livrează aceeași calitate la aceleași prețuri, așadar diferențierea se face după alte criterii, iar compania câștigătoare este cea care are agenții de vânzări cu cel mai înalt grad de pregătire şi integritate morală. Expertiza vânzătorului, onestitatea şi experiența plăcută de cumpărare, alături de servicii post-vânzare de calitate sunt principalii factori care fac diferența şi care vor determina un client să cumpere.
Costurile cu procesul de recrutare, timpul aferent reluării procesului de recrutare, suprasolicitarea angajaților care trebuie să compenseze deficitul de personal, vânzările pierdute, urmare a lipsei de personal sau a lipsei de personal calificat, sunt câteva din problemele majore pe care această carte le rezolvă. Cum?
Umplând golurile de cunoaștere ale agenților noi, care reușind să-și realizeze targetul încă din primele luni, nu mai sunt tentați să demisioneze şi să renunțe.
Oferind managerilor o resursă de metode practice prin care poate învăța agentul să vândă și totodată să verifica periodic nivelul cunoștințelor asimilate de către noul agent, maniera în care sunt puse în practică, explicând, ajustând, şi oferind feedback, astfel încât învățarea procesului de vânzare să se facă repede şi eficient.
De ce este diferită față de alte cărți de vânzări?
Pentru că tot procesul de vânzare, şi tehnicile prezentate pornesc de la cum se face vânzarea, şi provin de la o persoană care a făcut şi face vânzări zi de zi, așadar sunt informații concrete, practice, testate și validate în practica de zi cu zi.
Pentru că este singura carte de vânzări din România, care te învață concret ce să faci, ce să spui, ce să nu spui, și cum să acționezi ca să închizi vânzarea, explicându-ți și de ce funcționează întregul proces.
Pentru că tehnicile de vânzare descrise sunt rezultatul îmbinării experienței de vânzare către companii , cu experiența de vânzare către consumatorul final.
Pentru că este versatilă, conținutul putând fi folosit atât în vânzarea de servicii, dar și adaptat pentru vânzarea de produse.
Pot spune că este una din puținele cărți de vânzare care oferă răspunsuri concrete la întrebările care preocupă agenții de vânzări, cât şi managerii de vânzări deopotrivă.
Cum să facem targetul? Cum să facem achiziție de clienți noi? Cum să reținem clienții existenți? Cum să obținem recomandări.
Cartea poate fi cumpărată de pe carturesti.ro.
- MAGAZIN CRITIC se confruntă cu cenzura pe rețelele de socializare și pe internet.
- Intrați zilnic direct pe site pentru a vă informa. Contactați-ne: aici.
- Dacă apreciați munca noastră, vă invităm să dați un Like și să distribuiți pagina de Facebook.
MAGAZIN CRITIC – ziar de orientare conservatoare. Contează pe ȘTIRI ce contează