Propagandiștii homosexuali intră oficial în școlile din România printr-un „Manual pentru predarea și integrarea la clasă a egalității de gen”, recomandat de Ministerul Educației Naționale cadrelor didactice. PROTESTUL SOCIETĂȚII CIVILE ROMÂNEȘTI
Active News se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!
„Este limpede faptul că există un program asumat, care urmărește nu numai acceptarea de către societate a orientărilor LGBTQ+, ci și convertirea, în special a copiilor, la acest mod de viață.”, se arată în Scrisoarea-avertisment a mai multor organizații ale societății civile românești adresată ministrului Educației, Ligia Deca, după apariția unor recomandări oficiale (document AICI) pentru folosirea manualului „Manualului pentru predarea și integrarea la clasă a egalității de gen”.
Maculatura numită pompos „Manual”, pe care o puteți descărca PDF de AICI, este de fapt o broșură de propagandă homosexualistă, după cum stă dovadă cuprinsul ei.
Astfel, la pagina 123, sintagma „ideologie de gen” este prezentată ca fiind o invenție a unor „grupuri ultra-religioase și ultra-conservatoare”, ale căror principale temeri ar fi sunt că, potrivit autorilor, „copiii vor fi induși în eroare cu privire la genul lor, homosexualitatea va fi promovată și acceptată de tot mai multe persoane”. Exemplele de la pag 195-196 confirmă exact faptul că manualul promovează homosexualitatea și modul de viață LGBTQ+ și le prezintă ca fiind normale:
„Laura a înjurat-o pe iubita ei atunci când aceasta a ieșit în oraș cu altă fată.”„Teo se prezintă ca fiind o persoană non-binară. De atunci primește amenințări cu bătaia de la vecinii de bloc.” „Cristi îi interzice iubitului lui să iasă în oraș cu prietenii lui sau să meargă la petreceri fără el.”
Un activist LGBT, Daniel Villarreal, recunoștea deschis în 2011 că „a venit momentul ca lobby-ul homosexual să recunoască faptul că urmărește să îndoctrineze școlarii ca să accepte homosexualitatea”, arată Scrisoarea, pe care o publicăm integral mai jos:
Stimată Doamnă Ministru
Stimate Domnule Secretar de stat
Stimate Domnule/Stimată Doamnă Inspector General
Alianța Părinților este o organizație neguvernamentală cu reprezentare națională, având drept scop apărarea, promovarea și întărirea drepturilor părinților din România, prin implicarea decisivă și responsabilă în procesul educației copiilor și tinerilor, conform valorilor morale, filozofice și de credință ale părinților acestora.
De asemenea, Alianța Părinților apără relația unică părinte-copil, în scopul dezvoltării armonioase a copilului în cadrul familiei și societății.
Alianța Părinților și ceilalți semnatari ai prezentei scrisori au luat cunoștință de conținutul adresei cu Nr. 10726/20.10.2022, emisă de Inspectoratul Școlar Județean Iași, prin care toate unitățile de învățământ preuniversitar din județul Iași sunt informate despre posibilitatea cadrelor didactice de a utiliza în cadrul orelor de consiliere și orientare Manualul pentru predarea și integrarea la clasă a egalității de gen, elaborat în cadrul proiectului EGALIS.
Conform afirmațiilor uneia dintre autoare, Irina Ilisei, manualul menționat a fost primit de către toate inspectoratele școlare din țară[1], iar Coaliția pentru Egalitate de Gen l-a pus la dispoziția cadrelor didactice și în format PDF. (Titlul complet: Egalitatea de gen. Predarea și integrarea în învățământul preuniversitar). Aceeași co-autoare afirmă că el a fost testat la clasă de două cadre didactice (din județele Sălaj și din Suceava) și că au fost organizate ateliere de lucru la care au participat cadrele didactice.
Recomandarea acestui material în vederea utilizării la clasă reprezintă o tentativă de îndoctrinare timpurie a elevilor cu ideologia de gen. Întrucât titlul manualului induce în eroare, lăsând impresia că ar fi vorba despre egalitatea dintre femei și bărbați, facem următoarele precizări:
Ideologia de gen folosește un limbaj manipulator, generator de confuzii și operează cu concepte precum: identitate de gen, egalitate de gen, stereotipuri de gen, roluri de gen.
Conform acestei ideologii, „genul” nu este sinonim cu„sexul biologic”. Omul s-ar naște ca ființă neutră, care pe parcursul vieții poate să-și aleagă și să-și schimbe „genul” după cum dorește, deoarece genul ar fi un construct social, independent de sexul biologic al persoanei.
În manualul pe care l-ați recomandat găsim următoarea definiție:
„Gen. Totalitatea caracteristicilor sociale și culturale care împart oamenii, de obicei, în două categorii: bărbați și femei”. (pag. 58)
Tot la pag. 58 găsim și următoarele afirmații:
„Există, de asemenea, persoane non-binare, care se consideră pe spectrul masculin-feminin, fără a se încadra într-un singur gen. […]. Dacă sexul este înnăscut, genul este atribuit social și cultural (!), acesta se construiește în timp (!) în funcție de normele și cutumele societății (!), astfel că putem vorbi de fluiditatea genului (!) în timp și spațiu”.
Menționăm că până în martie 2019, promotorii ideologiei de gen „descoperiseră” nu mai puțin de 114 „genuri”. Binecunoscutelor LGBT (lesbian, gay, bisexual, transgender) li s-au adăugat Genderqueer, Genderfluid, Demisexual, Transsexual, Omnigender, Pangender, Two-spirit, Intersex, Queer, Questioning, Genderneutral, Asexual, Allies, Pansexual, Polyamorous…etc, etc, până la 114, iar lista continuă să se îmbogățească pe măsură ce „se descoperă” noi „genuri”.
În manualul menționat, recomandat pentru a fi folosit începând cu clasa a V-a, acronimul LGBT apare de 30 de ori. La paginile 123 și 124 copiilor li se oferă explicații mai detaliate, pentru a se putea descurca în hățișul de „genuri”. Ex:
„O femeie trans este o persoană care la naștere a fost identificată ca fiind de sex masculin și care se identifică drept femeie (gen). Include persoane care au început sau nu procesul de tranziție medicală (terapie hormonală, operație de schimbare de sex, etc)”
„B = bisexual (atracția estetică și sexuală a unei persoane atât față de femei, cât și față de bărbați, bisexualitate)
T = transgen (persoană care are o identitate de gen diferită/ care își exprimă identitatea de gen în mod diferit față de sexul din naștere)
Q = queer (termen umbrelă care cuprinde minoritățile sexuale, care include persoane non-binare și/ sau cu identitate fluidă și/sau orientare sexuală non-hetero)
I = intersex (persoană care prezintă caracteristici sexuale atât masculine, cât și feminine.
A = asexual și/sau A = aromantic – (o persoană care nu simte atracție sau dorință sexuală și/sau romantică față de alte persoane, indiferent de sexul acestora)
A = agender – persoană care consideră că nu are gen sau nu se identifică cu niciun gen
Ally/ aliat = persoană care este aliată a comunității LGBTQIA+ „+” = Semnul plus se referă la alte orientări sau identități sexuale minoritare care nu sunt definite de categoriile de mai sus. De asemenea, simbolizează și faptul că în interiorul comunității există o diversitate de experiențe și identități”.
La pagina 55 li se oferă copiilor această explicație:
„Non-binaritatea cuprinde acele identități care se situează în afara celor tipic masculine sau feminine. De exemplu, o persoană non-binară poate simți că nu este nici femeie, nici bărbat sau că este ambele într-o mai mică sau mare măsură (!)”.
La pagina 124, identitatea de gen este definită drept „genul cu care o persoană se identifică”, adică pe care și-l alege.
Egalitatea de gen nu se referă, deci, așa cum s-ar putea crede, la egalitatea dintre femei și bărbați, ci are în vedere o multitudine de „genuri” care pretind recunoaștere la nivel social.
La pagina 55 manualul precizează: „Este important de notat că – într-o accepțiune mai largă a conceptului – egalitatea de gen include și persoanele cu o identitate de gen minoritară, persoanele transgender și persoanele non-binare, dar și alte persoane din rândul comunității LGBTQ”.
În manual recunoaștem cu ușurință clișeele propagandei ideologiei de gen, care sunt în același timp și ale propagandei LGBTQ+: se invocă nondiscriminarea, „celebrarea diversității”, necesitatea incluziunii, egalitatea de șanse, persecuții imaginare, prezentarea minorităților sexuale (de orice fel) drept victime ale opresiunii și discriminării din partea majorității.
La paginile 195-196[2] sunt propuse activități menite să conducă la recunoașterea violenței de gen. Iată, spre exemplu câteva dintre formele de violență pe care elevii sunt îndemnați să le discute în fața clasei:
„Sânziana e într-o relație cu Claudiu de câteva luni și are încredere în el. În timpul unei certe Claudiu o amenință că dacă se despart îi va face publice fotografiile în momente intime pe rețelele de socializare ale școlii”
„Tudor și Andreea sunt împreună de 3 ani. Cristina nu e pregătită să își înceapă viața sexuală. Într-o seară Andreea consumă mai mult alcool și Tudor întreține relații sexuale cu ea, deși aceasta nu e capabilă să spună nu.”
„Marius o lovește pe iubita lui atunci când aceasta consumă alcool pentru că îi spune că o femeie nu ar trebui să facă niciodată asta”.
De remarcat că toate personajele din exemple, în general elevi, „sunt împreună”, „au un iubit/iubită”, „sunt într-o relație”, consumă alcool, au poze făcute „în momente intime”; în niciun exemplu nu sunt căsătoriți. Exemplele de mai sus (și multe altele) promovează promiscuitatea, libertinajul, lipsa de implicații morale ale actului intim. Această „viziune educativă”, vulgarizantă și hedonistă, poate produce adânci traume emoționale și psihice elevilor de gimnaziu și de liceu cărora li se adresează, sau îi poate direcționa spre un mod de viață nesănătos și periculos.
La pagina 123, sintagma „ideologie de gen” este prezentată ca fiind o invenție a unor „grupuri ultra-religioase și ultra-conservatoare”, ale căror principale temeri sunt că: ”copiii vor fi induși în eroare cu privire la genul lor, homosexualitatea va fi promovată și acceptată de tot mai multe persoane”.
Exemplele de la pag 195-196 confirmă exact faptul că manualul promovează homosexualitatea și modul de viață LGBTQ+ și le prezintă ca fiind normale:
„Laura a înjurat-o pe iubita ei atunci când aceasta a ieșit în oraș cu altă fată.”
„Teo se prezintă ca fiind o persoană non-binară. De atunci primește amenințări cu bătaia de la vecinii de bloc.”
„Cristi îi interzice iubitului lui să iasă în oraș cu prietenii lui sau să meargă la petreceri fără el.”
Un activist LGBT, Daniel Villarreal, recunoștea deschis în 2011 că „a venit momentul ca lobby-ul homosexual să recunoască faptul că urmărește să îndoctrineze școlarii ca să accepte homosexualitatea”. „Vrem ca educatorii să învețe generațiile viitoare de copii să accepte sexualitatea non-heterosexuală”[3] . Exact la acest lucru asistăm.
În introducerea „De ce este relevantă abordarea egalității de gen în învățământ”, autoarele recunosc faptul că tânăra generație este ținta:
„Educația, încă de la vârste fragede, joacă un rol esențial în cultivarea respectului pentru diversitate.”
„Totodată, școala are un rol esențial în combaterea rolurilor de gen patriarhale, a violenței de gen și a discriminării, menținându-se ca principalul mediu în care se poate asigura transmiterea principiilor egalității de gen în rândul viitoarelor generații”.
Textul abundă în eufemismele obișnuite ale propagandei LGBT, menite să evite spunerea lucrurilor pe nume. Ex: în „cultivarea respectului pentru diversitate și nediscriminării”, „diversitatea” se referă la „diversitatea de genuri”, iar „nediscriminarea” se referă la acceptarea faptului că lucruri anormale ar trebui privite ca normale. „Educația, încă de la vârste fragede” se referă în acest caz la îndoctrinarea cât mai timpurie. (…) – integral pe Active News.
- Suntem cenzurați online/pe rețelele de socializare. Zilnic, puteți accesa site-ul pentru a vă informa.
- Contactați-ne oricând.
- Dacă apreciați munca noastră, vă invităm să dați un ,,Like” și să distribuiți pagina de Facebook (conținut exclusiv).
- Pentru o presă independentă, sprijiniți-ne cu o donație. Vă mulțumim!
MAGAZIN CRITIC – ziar online cultural, conservator. Contează pe ȘTIRI ce contează!