Cea mai bună propagandă e realitatea

Foto: Asociația Calea Neamului

Ceea ce se întâmplă acum cu vaccinarea nu (mai) are nicio legătură cu sănătatea publică. Noi credeam că vaccinarea este un tratament medical. Și mai știm că orice tratament medical se face în locuri special amenajate, caracterizate prin curățenie, organizare, existența aparatelor și a cadrelor medicale specializate, gata să intervină.

Mai știm că acele locuri, care poartă numele de spitale sau cabinete medicale, mai au și asistente și alt personal sanitar, care verifică starea oamenilor, antecendentele medicale, completează fișe, etc.

Ceea ce se întâmplă acum este utilizarea disperată a tuturor tehnicilor de marketing pentru a scăpa de un produs. Prost. Dacă ar fi un produs bun, oamenii l-ar cumpăra fără niciun fel de „reducere”. Știe cineva dacă există „drive-through” unde se dau gratuit mașini? Sau măcar mâncare?

Nu, nici vorbă. Produsele valoroase se vând aproape de la sine. În cazul vaccinului, nu doar că nu se dau pe gratis, dar oamenilor trebuie să li se ofere recompense, premii, dacă îl primesc!

În momentul în care faci orice, inclusiv transformi vaccinarea – care este un TRATAMENT MEDICAL – într-un fel de distribuire de pliante, în care doar simpla prezență este necesară pentru a primi produsul, este clar că nu are nicio legătură cu grija pentru sănătatea publică. Dacă acela care trece prin „drive trough” are o alergie? Dacă a consumat alcool sau droguri? Dacă are o sarcină cu probleme? Nu contează: întinde brațul, gata, e vaccinat!

Să ne înțelegem: nu există centre medicale drive-through, ci doar puncte volante de vânzare.

Dar nici asta nu este suficient. Acum s-a trecut o o altă fază: să chemăm maneliștii și Biserica pentru a-i convinge pe oameni. Asta, în paralel cu denigrarea celor care refuză sau se mai gândesc: sunt proști, cu „copii mulți” ( ne mai mirăm că suntem în criza demografică dacă nașterea de copii a ajuns un defect?), în general „știrbii”, și neinformații.

Ceea ce nu realizează geniile care se gândesc la campaniile astea de vânzări este că oamenii iau în calcul cea mai puternică propagandă posibilă: REALITATEA.

Într-un an și jumătate de pandemie, oamenii au văzut că majoritatea celor din jurul lor NU s-au îmbolnăvit. Iar dintre cei care s-au infectat, majoritatea absolută a făcut forme ușoare.

Pe vremea gripei spaniole, o luai și mureai. Dar ce vorbesc de gripă spaniolă? Atunci când faci cancer, leucemie sau alte boli grave curente, știi că sunt șansele sunt foarte mici: te lupți să prinzi tratamentul. Oricât ar costa!

Și-atunci, de ce să riști cu un vaccin – despre un medic îmi spunea că „ăștia-l experimentează pe noi” – împotriva unei boli cu rată de vindecare de 99,7%?

De ce să riști când ai făcut deja toate cele despre care ți s-a spus să nu le faci , dar n-ai pățit nimic?

Când vezi oameni care s-au infectat de două-trei ori care trăiesc bine merci și cer eliminarea restricțiilor, nu e normal să te gândești că pericolul e exagerat voit ?

În orice caz, spre informarea statiscienilor caramitri și nu numai: subsemnatul, cu doar doi copii și studii post universitare, întreprinzător particular, NU mă vaccinez. Și nu sunt singurul.

Mihai Șomănescu / R3Media


Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de facebook

Lasă un răspuns