De ce mai multă religie în școli? Citiți cel mai scurt argument!

Adrian Vizireanu:

„… sincer, prefer unul al moralității, al omului cultivat. Incultura îmbibată de dogmă și imoralitate mă sperie îngrozitor. Avem liberul arbitru drept cadou al providenței, dar noi îl încorsetăm în reguli până la sufocare. Cred că o modelare a copiilor bazată pe morală, etică, logică ar fi singura soluție de supraviețuire a umanității. A învăța copiii legile evidente ale universului,a le impregna comportamental relațiile interumane nealterate de principii dogmatice, a le deschide ochii avizi de cunoaștere spre minunile universului, asta îmi doresc eu de la secolul 21. Îmi doresc dascalii cu har, morali, înțelepți, iubitori de oameni și înțelegere pt natura umană. Doar așa vom supraviețui ca specie, altfel ne epuizăm toate darurile într-o inepție”.

Iată și două comentarii la această postatre:

Cititor 1: Știi că religia se predă dintr-a întâia până într-a doisprezecea? Fizica doar câțiva ani (la liceele tehnologice, la unele profile, economic, de exemplu nu se mai predă), anatomia un an, chimia câțiva ani. Istoria, literatură română nu se mai predau în mod cronologic, pentru a înțelege evoluția, astfel încât elevii sunt buimăciți, presupunând că chiar ar învăța… Știai că în clasele 1-4 toți elevii primesc coroniță, astfel încât spiritul de emulație dispare, în timp ce viața ea însăși e foarte concurențială?”

Cititor 2: „Dureros, doamna ___________________!
Loc este pentru toate, cu dreaptă socoteală.
Fizica cred că este ştiința ce răspunde la întrebarea „De ce?”. Când ai răspunsul corect, înțelegi taina lui „a avea” prin „a fi”.
„Mişcarea browniană ” în istorie, induce un „cataclism” la nivel mental. Lipsa orietării în spațiu, timp şi propria existență, ține de afectarea mentală şi psihică. E dureros, pentru minunile acestea, pentru noi, ele fiind cordul unei nații!

Când nu ne cunoştem propriul corp, când nu învățăm ce e bine şi ce e rău pentru el, doar dacă suntem bolnavi şi atunci căutăm singuri, când despre moralitate nu învățăm din teorie, din exemple… Cum să aplicăm ceva despre care nu ştim că există?
La „casele mari” veneau „luminații” să ” vorbească” despre maniere, literatură, artă…
Am pierdut parcă tot ce ne aducea un plus de valoare!
Pe ici, pe colo un om cu suflet şi dragoste pentru ÎNTREG”


Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de facebook

Lasă un răspuns