Apel #10 – Ȋmbunătăţirea imaginii publice a organizaţiilor societăţii civile ȋn rȃndul publicului ţintă
![](https://magazincritic.ro/wp-content/uploads/2016/01/bani_foto_oana_nechifor_6.jpg)
Foto: Oana Nichifor
Mecanismul Financiar al Granturilor SEE și Norvegiene 2014-2021 prin Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile acordă finanțare între 25.000 și 75.000 Euro pentru îmbunătăţirea imaginii publice a organizaţiilor societăţii civile ȋn rȃndul publicului ţintă. În acest sens, conceptul de imagine publică include următoarele dimensiuni:
- modul ȋn care organizaţiile societăţii civile sunt percepute de publicul larg (inclusiv şi cu focus specific pe diferite categorii cum ar fi tineri, vȃrstnici, beneficiari sau nu de servicii, dintr-o anumită comunitate etc.) sau de publicul specific (autorităţi şi/sau factori de decizie, sectorul de afaceri, sectorul academic etc.);
- ȋn ce măsură munca şi rolul organizaţiilor societăţii civile sunt ȋnţelese şi recunoscute, pozitiv sau nu, de diferiţi factori interesaţi (stakeholders)/ audienţe;
- cȃt de vizibilă este munca organizaţiilor societăţii civile şi cum sunt construite relaţiile cu susţinătorii (constituency) şi diferiţi factori interesaţi (stakeholders) prin media sau prin acţiuni directe cu cetăţenii.
Activități eligibile
- Dezvoltarea şi implementarea unei strategii și a unui plan de comunicare şi/sau de creștere a numărului de susţinători pe baza unei ȋnţelegeri clare a publicului/audienţei, a contextului, a scopului şi obiectivelor ȋn vederea unei mai bune ȋnţelegeri a rolului organizaţiilor societăţii civile;
- Organizarea de interacţiuni directe cu publicul vizat la nivelul comunităţii, cum ar fi: campanii door-to-door, ȋntȃlniri comunitare, mici evenimente culturale etc.;
- Organizarea de evenimente interactive de conectare directă a organizaţiilor societăţii civile cu publicul vizat şi factori interesaţi (stakeholders) relevanţi, cum ar fi: evenimente tip „porţi deschise”, festivalul organizaţiilor societăţii civile, gale, și alte evenimente de recunoaștere, competiţii, ateliere comunitare etc.; 8
- Dezvoltarea de instrumente eficiente, de ȋncredere şi uşor de folosit pentru interacţiunea cu susţinătorii/suporterii: pentru manifestarea sprijinului pentru o cauză, a oferi idei şi feedback, a se oferi ca voluntari etc.;
- Dezvoltarea de campanii media eficiente prin utilizarea acelor canale media care ajung la publicul vizat (materiale tipărite, televiziune, radio şi online) la nivel local şi/sau naţional;
- Dezvoltarea de materiale informative inovatoare, adaptate publicului vizat (infografice, video-uri, storytelling digital, podcast-uri, media participativă, postări pe bloguri sau ȋn social media, materiale tipărite etc.) şi oferirea de informaţii stratificate, cu focus pe rezultatele cheie ale organizaţiilor societăţii civile (de la date concrete la informaţii mai detaliate, calitative);
- Colaborea cu ambasadori voluntari sau influenceri cheie pentru diseminarea mesajelor;
- Organizarea de conferinţe sau seminarii, cu mare vizibilitate ȋn rȃndul audienţei vizate;
- Combaterea dezinformării privind rolul şi natura organizaţiilor societăţii civile.
Mai multe detalii regăsiți AICI.
Sursa: conect.gov.ro
- Suntem cenzurați online/pe rețelele de socializare. Zilnic, puteți accesa site-ul pentru a vă informa.
- Contactați-ne oricând.
- Dacă apreciați munca noastră, vă invităm să dați un ,,Like” și să distribuiți pagina de Facebook (conținut exclusiv).
- Pentru o presă independentă, sprijiniți-ne cu o donație. Vă mulțumim!
MAGAZIN CRITIC – ziar online cultural, conservator. Contează pe ȘTIRI ce contează!