E aici, în Educație! De exemplu: George Becali „miluiește” o familie cu copii, le dăruiește o casă cu toate cele necesare pentru o viață de lux la țară. Rezultatul: Peste 3 ani, tot ce e de preț din casă, televizoare, mașina de spălat, frigidere, și chiar un geam termopan, sunt vândute…..
Oare e un fleac? Nu! E un semn, de importanță de Stat, că e nevoie de verificat acest comportament la „oamenii de valoare”
Anual, România primește fonduri EUROPENE, utilaj tehnic și aparatură pentru Medicină, pe GRATIS, pentru a fi folosite la dezvoltarea țării, drumuri, spitale, agricultură, etc. Rezultatul: Valorile date nu se însușesc…. Cică, nu „pot fi absorbite”. Așa ne este Educația?
Să gândim logic. Din start vă spun că, nu vreau să ofensez pe nimeni. Dar, dacă inteligența faptică a demnitarilor noștri am însemna-o prin relația, -0”-, zero secund, apoi inteligența de raționament, autentică, -0-, zero prim, le lipsește. Echilibrul fericit, balansat: ban-0-popor, nu se creează. Avem doar acea balanță care este: bani-0”-popor. Place? Această discrepanță, 0-0”, e „gaura neagră” în care au dispărut din 1989 încoace, 100 miliarde de euro, iar în locul lor au fost împrumutate, întocmai, alte 100 miliarde de euro. Nu e secret….
Oameni buni! Oare nu vă este clar, că investiții, absorbție de fonduri, de utilaj tehnic etc. au loc numai atunci, când regulile „de joc politic” și legile noi sunt formulate așa, ca pe din spate să se fure procente importante de bani: să se CORUPĂ?
Problema „omului de valoare”este: „Dacă umblu cu mâinile pe miere, de ce să nu-mi ling degetele?” (Dacă nu pot să am ceva din asta, de ce să primesc legi care nu-mi convin?) Iar, prin pomparea banului public, de la investiții, PSD și-a creat un electorat docil, iubitor de bere și mici, care îi va susține și mai departe pe pesediști atâta timp cât ei vor mai fura. Argumente contrare sunt: „Vai! NU NUMAI PSD…” Așa e, fură nu numai pesediștii. Oricum, axioma e asta: hoțul trebuie închis la pușcărie.


Iar de aici devine clar! Generația asta nu mai poate face nimic. Ea e pierdută. Educația românilor e în Apocalipsă. Cu părere de rău, și Proiectul Prezidențial „România Educată” se mișcă cu greu. Și aici, „oamenii de valoare” așteaptă reguli noi de după care banii vor merge în „altă parte” (la cărți auxiliare de exemplu). Dar, dragii mei, nu banul educă, ci inteligența autentică, -0-, relație universală de decență umană.
Vă anunț, că pe pagina Facebook, „Educația Complementară” se promovează, adiacent, de Educația Contradictorie, profesor elev (profesor-0”-elev), premizele Educației Complementare (profesor-0-elev). Asta permite o Educație integrată formată prin armonia cunoașterii, acum lipsă. Se va trage atenția la faptul că, INCONȘIENT (sper că), modelul discrepanței, 0-0”, se învață intens aici la școală. Iar premizele Educației Complementare e baza inițierii Educației științifice integrate. Această metodologie nu poate să apară de sus, de pe la Ministerele Educației (nouă în opt ani). Dar, cu părere de rău reacția publicului e slabă. Încă nu se înțelege că cel care se îneacă trebuie să se anine și de un pai pentru a se salva. Oare, chiar, cea mai slabă parte din inteligența românească e pe Facebook?
Înțeleg că cei aranjați, oamenii de sus „oamenii de valoare” nu au timp să se confrunte cu o nouă Teorie în cunoaștere, Doctrină nouă. Se cere modificarea modului de a gândi. Dar, oamenilor bine angajați, le este bine și așa, nu au treabă cu alții. Astăzi, avem. 1. 20-30% din populație, oameni aflați în depresie și stres, 2.părinți deștepți, dar, uluiți de faptul că copiii lor sunt calificați ca ”analfabeți funcționali” (prosti: știu a citi, dar nu înțeleg), 3. pușcăriile gem de specialiști ai crimelor (produsul firesc al metodologiilor „internaționale” educative plagiate cu sârg (clonate) de pe la străini), oameni „deștepți” dar neînțelepți din cauza educației lor proaste.
Așadar, rămâne de adresat numai lor, celor „amărâți”, celor „săraci cu duhul”, lipsiți de condiția de a avea inteligență autentică, -0-, de o Educație de școală mai bună ca cea și mai bună „de acasă”, -0-, Educația Complementară! Așa, ca discrepanța, 0-0”, să se dizolve în trecut sau, cel puțin, să fie conștientizată, controlată și pusă la vedere oricui prin indiciul perfecțiunii calculat (în lucrarea „Cartea Educației”)

de Victor Deleu


Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de facebook

Lasă un răspuns